Esi BMX sportā, bet vēl neesi iepazinies ar BMX online apmācību kursu?! Ķer iespēju un reģistrējies! Tas ir jauns izaicinājums BMX braucējiem, treneriem, organizatoriem, vecākiem, katram, kas saistīts ar šo sporta veidu, atsvaidzināt zināšanas vai iegūst jaunas. Kurss ietver ļoti plašu tēmu loku - tehnika, anatomija, psiholoģja un daudz citu. Pēc katras nodaļas Tevi sagaidīs tests, kurā varēsi pārbaudīt iegūtās zināšanas. Nesatraucies, ja testu neizdodas nokārtot ar pirmo reizi. Droši vari pildīt atkārtoti. Pēc veiksmīgas kursa apgūšanas iegūsi sertifikātu. Kursu izstrādājusi starptautiska BMX treneru un sporta speciālistu komanda Erasmus+ projektā "Training to Win". Kursam latviešu valodā reģistrējies šeit: https://bmxlearning.infoproject.eu/?lang=lv. Vairāk par BMX apmācību kursu uzzini:
Lai uzzinātu par LSIIDP jauno projektu "Jēgpilns sports" jeb "Sports with Meaning" (SWIM), īsi un ērti izlasi par projekta mērķi, ieguvumiem un plānotajiem rezultātiem!
Ja esi saistīts ar BMX sportu, aicinām Tevi izmantot iespēju un pieslēgties bezmaksas online atvērtajam BMX apmācību kursam! Tas iekļauj apjomīgus mācību materiālus par dažādām BMX tēmām, sākot ar vispārējo teorētisku saturu, tostarp par anatomiju, psiholoģiju, traumu profilaksi u.c., aizvedot uz specifisku BMX tēmu loku, tai skaitā, par fizisko sagatavotību, sporta veida noteikumiem, tehniku, taktiku, ekipējumu, trašu specifiku un starta nozīmi, līdz praktiskiem treniņiem foto un video formātā. Tā kā kurss paredzēts ne vien treneriem un sportistiem, tajā atrodamas tēmas arī par sporta mārketingu, vadību, duālo karjeru sportā un daudz ko citu. Katras tēmas noslēgumā izpildāms tests iegūto zināšanu pārbaudei. Apmācību kursu izstrādājusi starptautiska BMX treneru un sporta speciālistu komanda. Apjomīgais mācību materiāls ir lieliska iespēja iegūt, papildināt un atsvaidzināt zināšanas BMX sportā. BMX apmācību kursam latviešu valodā reģistrējies šeit: https://bmxlearning.infoproject.eu/?lang=lv. Plašāku informāciju par kursu atradīsi Erasmus+ projekta “Training to Win” mājas lapā: www.trainingtowin.eu/mooc/
Latvijas Sporta izglītības iestāžu Direktoru padome (LSIIDP) uzsākusi īstenot jaunu Erasmus+ programmas projektu “Jēgpilns sports” jeb “Sports with Meaning” (SWIM). Lai arī pirmajā mirklī, redzot projekta abreviatūru angļu valodā, varētu šķist, ka projekts saistīts ar peldēšanu, patiesībā tā mērķis ir digitālo tehnoloģiju iekļaušana attālināto treniņu/mācību procesā profesionālajā un profesionālās ievirzes sporta izglītībā. “Ar digitālajām tehnoloģijām esam saistīti praktiski visās dzīves jomās, arī izglītībā un sportā. Pavisam aktuāli tas kļuva pandēmijas laikā, kad izglītošanās un sportošana varēja notikt tikai attālināti. Mērķtiecīgi un jēgpilni izmantotas viedierīces un aplikācijas ļauj iegūt jaunas zināšanas un prasmes, novērtēt sportisko sniegumu, rīkot un piedalīties sporta sacensībās. Šajā projektā plānojam organizēt attālinātus sporta pasākumus un sacensības, kā arī izstrādāt rokasgrāmatu, kurā apkopota pieredze, priekšlikumi un secinājumi par dažādu digitālo rīku izmantošanas iespējām profesionālajā un profesionālās ievirzes sporta izglītībā – sporta skolās,” par projekta ideju un īstenošanu stāsta projekta vadītāja Sandija Zaļupe.
Erasmus+ programmas projektā “Training to Win” izstrādāts atvērtās pieejas BMX apmācību kurss, kas platformā https://bmxlearning.infoproject.eu/ pieejams ikvienam šajā sporta veidā iesaistītajam – treneriem, braucējiem, sacensību organizatoriem un citiem interesentiem. Lai piekļūtu kursa pilnai versijai, nepieciešams reģistrēties un izveidot savu kontu, sekojot šai saitei https://bmxlearning.infoproject.eu/login/index.php. Tas tulkots 5 valodās, tostarp, latviešu. Apmācību kurss ietver vairākas sadaļas. Pirmā no tām veltīta teorētiskajām vispārējām kompetencēm sportā, tostarp, psiholoģijai, pedagoģiskajām metodēm u.c. Otrajā sadaļā iekļauts specifisks BMX saturs par fizisko sagatavotību, sporta veida noteikumiem, tehniku, taktiku, psiholoģiskajiem aspektiem. Trešā sadaļa veltīta praktisko iemaņu attīstīšanai ar video un foto materiāliem.